Egy félművelt panelproli nagyon szubjektív olvasó-naplója a 21. század negyedéről

Moha olvasó-NAPLÓJA

Moha olvasó-NAPLÓJA

Scott O. Lilienfield – Steven Jay Lynn – John Ruscio – Barry L. Beyerstein: 50 pszichológiai tévhit

Hiánypótló gyűjtemény a lélektan közhiedelmeiről

2018. július 18. - Mohácsi Zoltán

50_pszichologiai_tevhit.jpgHm… Nem nyugtatott meg, hogy az agyam használatában ez a maximum, és nincs további, mozgósítható 90% feleslegem! 

A szubliminális üzentek hülyeségét már akkor sejtettem, amikor egy katolikus szerzetes rock zenéről írt könyvét olvastam, és a Beatles-be, meg az Eagles-be akarta belemagyarázni a sátánizmust, ami még akkor is hat, ha nem értem az angol szöveget! 

Pedig abban azért bíztam, hogy a jobb-agyféltekés rajzolással egyszer csak sikerül valami épkézlábat rajzolnom… :-( 

Hogy a kamaszkorral nem jár együtt a pszichés zavar, azt tapasztaltam. 
Elisabeth-Kübler Ross haldoklási fázisaiban hittem, talán mert a válásommal én is ugyanezeket a lépcsőket jártam be, ugyanebben a sorrendben. 

A hipnózis-fejezet megnyugtatott. 
A diákok tanulási stílusa és a tanítás stílusának összefüggéséről szóló fejezet is: üthetem, vághatom továbbra is a kölykeimet, mert lusta dögök! 

Hogy nem tudok alvás közben perfekt angol lenni: lesújtott . 

Valamennyire hittem a grafológiában is, erre azt is fel kell adnom! 

S már a skizofrénia sem a régi!

Befejezem, hogy maradjon valami azoknak is közületek, akik még nem olvasták a könyvet. Lesz meglepetés mindenkinek, úgy vélem!

3,5/5

Partvonal, Budapest, 2010, ISBN: 9789639910553 · Fordította: Cziczelszky Judit

A bejegyzés trackback címe:

https://mohabacsi-olvas.blog.hu/api/trackback/id/tr4814121633

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása