Egy félművelt panelproli nagyon szubjektív olvasó-naplója a 21. század negyedéről

Moha olvasó-NAPLÓJA

Moha olvasó-NAPLÓJA

Egy újabb kitüntetés a Moly nevű weboldaltól

Húszezer oldalt olvastam eddig idén. S vajon mennyire emlékszem belőle?

2021. október 29. - Mohácsi Zoltán

  A MOLY.HU OLDALRA BELÉPVE VÁRT EGY RENDSZERÜZENET:

ÁTVEHETEK EGY KITÜNTETÉST,

MERT ELOLVASTAM 20.000 OLDALT A 2021-ES ÉVBEN.  

 Mivel a blogoldalam címe az, hogy Moha olvasónaplója, gondoltam, rögzítem a tényt. 

Bár azon elgondolkodtam (ismét) mi a fenének olvasok ennyit, ha kevesebb mint a törtrészére sem emlékszem. De ezt nem mondom ki hangosan, mert mi a csudának adjak lovat Szerelmetesfeleségtársam alá?
 
Aki a hétvégén megállt az átrendezett szobánkban a pluszba vásárolt polc előtt és szkeptkusan megjegyezte:
– Morzsám, azt nézem, mennyi könyvet el tudná ezekből adni!
– Mennyit?
– Rengeteget! Tengernyi van, amit már olvastál, és úgysem fogsz újraelolvasni, mert nem lesz rá időd. Könyvtárba is jársz, veszel is új könyveket, és akkor az e-book állományodról még nem is beszéltem. Minek akkor ezeket megtartani? Csak azért, hogy legyen itthon porfogó?
 
Az a baj, hogy fájdalmasan igaza van. Csakhogy ő még nem volt könyvmoly, és annyira nem is szeret olvasni. Magyarázza már el a búvár, miért jó mélyre merülni, vagy az ejtőernyős, miért jó zuhanni? Na!

moly_2021_oktober_20e_oldal.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://mohabacsi-olvas.blog.hu/api/trackback/id/tr5916735192

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása