Egy félművelt panelproli nagyon szubjektív olvasó-naplója a 21. század negyedéről

Moha olvasó-NAPLÓJA

Moha olvasó-NAPLÓJA

C. S. Lewis: Míg arcunk nem lesz

2018. július 17. - Mohácsi Zoltán

c_s_lewis_mig_arcunk_nem.jpgSzeretem Lewis teológia sziporkázásait. A „Csűrcsavar” az egyik kedvenc könyvem. A „Keresztény vagyok” az egyik alapja volt annak, hogy nyitottá váltam a kereszténységre. A szépirodalmi művei viszont valahogy nem jönnek be… A Narnia-sorozatot első két kötetérre még vevő voltam, aztán az is lecsüccsent egy nagyon jól megírt, ámde feledhető fantasyvá. 

Ez a könyv az elején nagyon megfogott, A végére, a látomásos részhez érve, már nem nagyon tudtam vele mit kezdeni. 


Egy gondolat viszont nagyon tetszett: vajon az-e a jó szeretet, amit annak gondolunk, végigvisszük-e hatásaiban, következményeiben is, hogy a legjobbat akarjuk-e kihozni az alanyból, vagy csupán személyét akarjuk kisajátítani? 


Lehet, hogy mégis nagyon jó könyv ez? :-D

3,5/5

Harmat, Budapest, 2005, ISBN: 9639564397 · Fordította: Kertai Barbara

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mohabacsi-olvas.blog.hu/api/trackback/id/tr5314118935

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szabó A. Imre · magyarido.blog.hu 2024.02.04. 05:02:16

Moha bácsi! Talán érdekel téged: nemrég olvastam, hogy C. S. Lewis ezt a munkáját tartotta a legjobb művének.

Mohácsi Zoltán · https://mohabacsi-olvas.blog.hu 2024.02.04. 17:06:28

@Szabó A. Imre:
Hm... A helyzet az, hogy belőlem nyom nélkül múlt el. Lehet, nem jól vagy nem jókor olvastam. Persze ettől még lehetett CSL kedvence. S annak, hogy a kedvence volt, lehet valami nem is köztudott indoka, oka. Nem tudom.

Te tudod?
süti beállítások módosítása