Egy félművelt panelproli nagyon szubjektív olvasó-naplója a 21. század negyedéről

Moha olvasó-NAPLÓJA

Moha olvasó-NAPLÓJA

Vörös István: Gagarin avagy jóslástan alapfokon

Regény az ugrásszerű fejlődésről

2018. augusztus 04. - Mohácsi Zoltán

voros_istvan_gagarin.jpgPedig a téma (rólam, a generációmról szól) és a kor és a cselekmény miatt vércseként csaptam le rá a könyvtárban. Még nagyon jókat mulattam is, meg teljes empátiával kezeltem a szereplőket… 

De valahogy mégsem. Nemcsak azért, mert (miért lett ez ennyire divatos vajon?) nem szereti a párbeszédeknél a gondolatjelet, a gondolatoknál a idézőjelet, hanem nem tudom…

Úgy a századik oldalig jutottam el, amikor feladtam. Kíváncsi leszek mások véleményére!

2,5/5

(2013)

Jelenkor, Budapest, 2013, ISBN: 9789636765262

A bejegyzés trackback címe:

https://mohabacsi-olvas.blog.hu/api/trackback/id/tr2314160527

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása