Egy félművelt panelproli nagyon szubjektív olvasó-naplója a 21. század negyedéről

Moha olvasó-NAPLÓJA

Moha olvasó-NAPLÓJA

Hannes Hegen: Mozaik – Digedag – 30.Digedagék St. Louisban

2018. augusztus 26. - Mohácsi Zoltán

mozaik_digedag_30_st_louisban.jpgDigedagékról.

Ebben a könyvben van az a két füzet, amit először kaptam papától. Vszont mivel ismert képekről van szó, itt nagyon feltűnő volt, hogy vagy az eredeti képek feldolgozása, vagy a nyomdai kivitelezés, de valamelyik nem sikerült. A könyv egészét nézve és a digitalizálásra gyanakszom, mert maga a kiadvány egyébként profi.

Amikor olvastam, mosolyogtam, nevettem, meghatódtam (az emlékek miatt, Papa miatt), gyerek lettem, de felnőttként is élveztem.

*

A 30. kötet a Németországban 1971. november és december, 1972. január és február folyamán (Magyarországon az 1/72, 2/72, 3/72 és 1973/1 jelzéssel) megjelent Mozaik újságokat tartalmazza: 
Felfordulás Turtleville-ben 
Tutajjal a Mississippin 
Közjáték a Palace Hotelben (a 3/72. szám megjelenéskori eredeti címe: Közjáték a Palace Szállóban) 
A Missourin (az 1973/1. szám megjelenéskori eredeti címe: Hajsza a folyón)
(infó: Moly.hu)

*

5/5

(2017)

Időkapu, Budapest, 2014, ISBN: 9789639791411 · Fordította: Dani TivadarNagy János

A bejegyzés trackback címe:

https://mohabacsi-olvas.blog.hu/api/trackback/id/tr114203803

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása