Egy félművelt panelproli nagyon szubjektív olvasó-naplója a 21. század negyedéről

Moha olvasó-NAPLÓJA

Moha olvasó-NAPLÓJA

Mohabácsi olvas

2018. július 15. - Mohácsi Zoltán

morzsa_portan.jpg

Üdvözlök mindenkit!

Szeretek olvasni. 

A nevem Mohácsi Zoltán, vagy ahogy jobbára mindenki ismer vagy négy évtizede: Moha. 2017-ben ötvenéves vagyok. Amióta tudok olvasni, értsd, általános iskola első osztály, azóta olvasok. Úgy maradtam. 

Egy könyvekkel foglalkozó oldalra közel ezer könyvértékelést írtam eddig. Gondoltam, hogy egy saját blogban is megörökítem ezeket az értékeléseket. 

A bejegyzés trackback címe:

https://mohabacsi-olvas.blog.hu/api/trackback/id/tr7812904254

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása