Egy félművelt panelproli nagyon szubjektív olvasó-naplója a 21. század negyedéről

Moha olvasó-NAPLÓJA

Moha olvasó-NAPLÓJA

Chuck Palahniuk: Halálkultusz

2018. július 17. - Mohácsi Zoltán

halalkultusz.jpgSzűz voltam eddig Palahniukból. Illetve most történik az intellektuális deflorációm. Elkövettem azt a nagyon jó lépést, hogy kivételesen előre elolvastam a véleményeteket itt, a Moly-on. Azért jó lépés, mert kíváncsi lettem: ha ez Palahniuk legrosszabb, legközhelyesebb, legilyenolyanabb írása, akkor milyen lehet a többi?

A könyv ötletes, az időbeli ide-odázás pazarul megoldott, a téma nekem mostanság klönösen érdekes. Néha pedig határozottan olyan jókat röhögtem, mintha Rejtőt olvasnék. S a végén gondolkodni kellett, vajon az ember mennyire ura a sorsának, mennyire mehet szembe a kikerülhetetlen belső kódokkal (a'la „Különvélemény”)?

No, innentől nagyon kíváncsi vagyok a többi regényére is! 
A „Harcosok klubja”-t természetesen láttam.

Zseniális!!

4/5

(2011)

Szukits, Szeged, 2003, ISBN: 9634970206 · FordítottaSzántai Zsolt

A bejegyzés trackback címe:

https://mohabacsi-olvas.blog.hu/api/trackback/id/tr814118241

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása